söndag 22 augusti 2010

Bra dag!

Vilgot är redo för konsert, jeans o skjorta från Zara, mössa The Stray boys, sedan hade han ett par bruna Converse till, cooling...

Gårdagen var en toppendag! Fredrik och jag tog en tur upp till Stockholm för lite shopping, det blev en hel del.... Det blev bland annat kläder till mig och barnen och Fredrik köpte 3 par jeans. Jag har länge önskat mig ett par Dr Martens och det köpte jag mig igår. I skogarderoben finns redan ett par gröna 8 -håls, dom har jag haft sen jag var 18. Nu köpte jag mig ett par svarta 14-håls, sååå snygga till klänning eller leggings, me like :-)

Vi åkte bara över dagen till Stockholm så vi var hemma vid 19.00 igen. Då var det bara att fixa i ordning sig för att åka in till stan med barnen. The Ark spelade! Vi och barnen stod längst fram och det var grymt, grabbarna var helnöjda och jag med. Ola är ganska snygg...... Idag blir det städning, tvättning, vänner på fika och lite förberedelser inför morgondagens jobb.

Ha det bäst!

1 kommentar:

Grodmamman sa...

Lät som en kanondag!
Jag ska upp till Stockholm i september och jag längtar redan!:)
Kram