söndag 6 juni 2010

Göteborgs helgen!



Nu är vi hemma från Göteborg. Vi har haft en skön helg. I går var vi på Liseberg hela dagen, från 11-21. Vi var alla ganska trötta efteråt :-) Barnen var supernöjda och vi också, det är ju superduperkul att åka karuseller!




Dagen idag blev väl inte riktigt som jag tänkt mig. Vi var på stan och skulle kolla in alla fina och roliga affärer. Redan igår kväll började jag känna mig lite frusen och konstig. I morse vaknade jag med huvudvärk och ont i magen. Sedan har jag känt mig matt hela dagen, inte alls på humör för shopping. Det enda jag köpte till mig själv var ett par nya fotbollsskor. Barnen fick kläder till avslutningen, dom hittade jag på Zara som är en favvoaffär när det gäller kläder till grabbar. Det har iaf varit skönt att komma iväg lite. Nu i kväll har jag 38,4 i feber :-(

Kram!!

2 kommentarer:

Helen sa...

Aj, aj trist med feber, hoppas att du snart blir frisk igen:)

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Typiskt så här i skolavslutningstider att gå och bli sjuk...

Krya på dig
kram Annica