söndag 13 juni 2010

Fotboll och shopping!

Vi har haft en riktig fotbollshelg. Igår var jag och Melker iväg på sammandrag i fotbollen. Grabbarna spelade jättebra och det blev vinst i alla 3 matcherna. Det blåste som sjutton, bollen for baklänges flera gånger och ett mål blev på en hörna när bollen blåste in i mål :-)

Idag har Melker också spelat fotboll. Det var en internmatch i 7-manna. Nästa säsong ska de börja spela 7-manna så tränarna håller på att lära upp dom i det nu. Melker tycker dock att det är lite tråkigt att spela mot sina lagkompisar. Min pappa hade hämtat Edvin och Vilgot tidigare för att gå på den stora flyguppvisningen som var på Malmen idag. Igår invigdes ju det nya flygvapenmuséet. När Melker var klar med fotbollen så lämnade vi av honom där också.

Det här gulliga armbandet köpte jag på Guldfynd. Till stöd för Bröstcancerfonden och det är ju bra!

Fredrik och jag passade på att ta en sväng till IKANO-huset för lite shopping. Edvin fyller ju 11 år på torsdag. Det blev lite presenter och så ett par skor var till Fredrik och mig. Jag har ju inte så många skor....

KRAM!


1 kommentar:

Kollegan sa...

Världens gulligast är du ju när du köper ett till din kollega också. Det hänger så fint på min arm nu. TACK!