tisdag 11 maj 2010

Zlatan!



Så här såg jag ut!

Idag var det fritidshemmens dag med allt vad det innebar :-) Alla barn som var på fritids var utklädda (även personalen) och vi hade olika stationer med lekar. Sedan grillade vi korv till mellis. Jag var ju självklart utklädd (älskar sådant). Idag var jag Zlatan, ungarna gillade det skarpt. Man får ju gå in för sin roll lite :-) Vi hade en jättetrevlig eftermiddag och superfint väder!

Tisdagar är ju mina stängningsdagar på jobbet så de är långa dagar (till 18.00). Idag blev det en extra lång dag igen då vi hade föräldramöte för de nya 6 åringarnas föräldrar. Vi höll på till 20.00 så just nu är jag lite sliten. Men det är sovmorgon i morgon, skönt!

Kram!

2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Snygg du var!:)
Jobbigt med sådana där långa dagar. Skönt med sovmorgon då!:)
Kram

Lotten sa...

Go Sara Go! Du är underbar, när ska vi gå ut nästa gång?!

Kram Lotten