torsdag 20 maj 2010

Varmt!

Edvin o Vilgot

Vilken värme det är, men jag tycker att det är skönt. Det var en lång vinter, nu vill man ha värme o sol. Jag spelade fotboll på jobbet idag, och gud så trött och svettig jag blev. Men kul hade vi och mål gjorde jag :-)


Vilgot

Efter jobbet var det ilfart och hämta Vilgot för vidare färd till tandläkaren. Han hade jättefina tänder och blev med beröm godkänd. Efter tandläkaren var det dags för fotbollsträning, både för Vilgot och Melker (och mig som tränar Vilgot). Det var varmt för grabbarna men de kämpade bra ändå.

Jag har även hunnit med 1 timmes power walk, börjar bli beroende av snabba promenader. Det är så skönt! I morgon öppnar jag på jobbet (06.15) och efter jobbet ska jag klippa mig och färga håret.

Kram!

1 kommentar:

Grodmamman sa...

Duktig du är som håller igång så!:) Måste komma ut och jogga imorgon...
Kram