lördag 1 maj 2010

Rally idag!

Kallt och blåsigt var det, men roligt!

Idag har vi varit och tittat på rally. Min gamla klasskamrat Fredrik tävlade så vi åkte till Sviestad motorstadion för att heja. Dt var verkligen jättekul och grabbarna var grymt imponerade av alla rallybilar :-) De fick även provsitta Fredriks bil och det var ju spännande så klart! Roligt också att det blev klasseger för honom, grattis säger vi!

Annars är jag fortfarande lite ynklig och eländig. I kväll blir det att se på Avatar, köpte filmen igår. Ville se den på bio men det blev aldrig av, så det ser jag fram emot!

Ha det bäst!

3 kommentarer:

Vitt är vackert sa...

KUL med Rally men låter inge vidare att va hängig...
Hoppas ni hade en fin Valborg iallfall. Fortsatt trevlig helg!

Kram Ellinor

Ullis/Leva på landet sa...

Låter som en rolig dag. Det skulle sönerna här ha gillat. Krya på dig.

Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Kyligt...SJälv har jag hållit mig hemma i stugvärmen.

Kram Annica