torsdag 27 maj 2010

Orkar inte...

Handbollsspelaren Melker!

Åhh jag behöver egentligen packa men jag orkar inte..... Melker och jag åker ju på handbollscup i morgon och det behöver packas, men det är så tråååkigt!!! Jag drar på det, usch! Det är så jobbigt att tänka ut vad man behöver ha med sig,ha ha. I sådana här situationer är jag extremt lat :-)

Min magstatus är oförändrad, jag har fortfarande ont. Så det känns sådär att åka iväg, får ta med medicinerna. Hoppas att det känns bättre snart...

Nu i kväll har Vilgot och jag varit på fotbollsträning (jag tränar honom), det var kallt och regnit men grabbarna kämpade tappert trots att de frös. Det fick bli ett varmt bad när vi kom hem. Jaha ska jag ta tag i packningen nu då....?

Ha det bäst!

3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Gillar inte heller att packa!
Lycka till i helgen!:)
Kram

Geta sa...

Finns inget värre än att packa! Skulle gärna ställa in resan varje gång jag befinner mej i packningsstadiet. Men bara man kommer iväg så blir det ju bra! Lycka till!
Kram.

Ullis/Leva på landet sa...

Hoppas att det går bra på cupen. Har faktiskt varit i Hallsberg på den cupen och spelat själv en gång i tiden, men det är lääääänge sedan. hoppas att det gick bra med packandet.

Önskar dig en skön helg!
Kram Ullis