lördag 22 maj 2010

Lugnt idag.

Idag ska vi bara vara hemma, så skönt. Vi sov till 09.00 ungefär sedan blev det en god frukost. Efter det har jag plockat lite, hängt tvätt, tagit ut kaninen, fikat :-) och solat. En bra start!

Köpte mig 2 par flip-flop igår på Intersport. De turkosa kostade 100:- o dom rosa 200:-

Jag känner att jag behöver få vara lite "still", i veckorna snurrar livet på och det är alltid något planerat. På sista tiden har det varit lite mycket och det känner jag av. Är trött och sliten, behöver semester...

Nu ska jag njuta av lördagen!

3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Njut av ledigheten och ta hand om dig! Det behöver du!:)
Kram

Marina sa...

Semester skulle jag också vilja ha/behöva nu!

Kram!

Geta sa...

Skönt att ta det lite lugnt ibland. Det snurrar på rätt bra vid den här tiden på året.
Kram.