tisdag 27 april 2010

Lång dag idag!


En fin Mårbacka har fått flytta in i köket!

Idag blev det en lång dag igen. Började jobba kl. 08.20 och jobbade till 18. Sedan var det styrelsemöte i handbollen kl 18.30 och det var slut vid 20.30. Känner mig ganska trött nu!

Men det har varit en bra dag idag med! På jobbet var det den årliga Skräpplockardagen. Barnen var ute och städade skolgården och delar av skogen bredvid. Vi personal hjälpte självklart till :-) Det gick bra och var roligt, barnen var entusiastiska och hittade en hel del skräp. Sen fick de fika och det var populärt såklart!

Annars var den stora snackisen olyckan med långtradare på E4:an, det var en hel del föräldrar som ringde och sa att de var försenade när de skulle hämta sina barn. Köerna var långa men släppte vid 17 ungefär, så alla barn blev hämtade tillslut!

Ha det bäst!

3 kommentarer:

Geta sa...

Ha ha, jag skrev precis ett inlägg med samma rubrik! Vissa dagar kräver mer än andra, tur att inte alla är likadana. Grattis till förlägningen på jobbet!
Kram.

Lina sa...

Hej!
Jag hade också en lååååååång dag igår! Var på jobbet 06.10 och lämnade bygget 16.20...sen var de full fart hemma med matlagning mm. Efter kvällspromenixen var jag helt färdig...Puh! Men så är de ju bara vissa dagar!

Hoppas att din onsdag inte blir lika lång, de ska inte min bli! =)

Må så gott, Kram, Lina

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Mårbacka:) Min favorit!

Kram Annica