onsdag 21 april 2010

En vanlig onsdag....

Ja helt vanlig har den inte varit, idag har det snöat här i Linköping. Vi skulle till skogen med fritidsbarnen idag i detta väder. Men det gick bra, jag var med och lekte Burken så jag höll mig varm :-) skitig blev jag också när jag gömde mig bakom stenar o träd, ha ha.



Efter jobbet åkte jag ner till gymmet och tränade och solade. Det är så skönt att träna och att träna ensam är bäst. Jag "går in i mig själv" och tränar, inget kan störa mig då. När jag var färdig smet jag in på Åhléns. Var tvungen o kolla in om det fått in något snyggt. Åhléns är en av mina favoritaffärer, snygga kläder till bra priser. Annars handlar jag det mesta på nätet. Hur som helst så hittade jag en fin klänning och två vita baslinnen. Jag är en "sucker" för klänningar, himla skönt att gå i och snyggt! Den här var svart, med "bling-bling" och puffärmar, söt!

Ha det bäst!

6 kommentarer:

Lotten sa...

Fin klänning och så är du en guldfröken! Kram Lotten

Stjärnor & Champagne sa...

Ja du det har verkligen snöat och haglat mitt i vovve prommenad. Suck, duktig att träna. Jag skulle också behöva säger jag jämnt men kommer aldrig till handling. Var ttar tiden vägen?? Åhlens har massor av fint, gick och spanade där inne på Storgatan häromdagen hihi.../ Kramkram Anne

Anonym sa...

Hej Sara m.fl. Vad säger ni om en tur till Hangaren på söndag? Anton tjatar och tjatar.... Vi hörs

//Fredrik

Geta sa...

Snygg! Har snöat här också...trist :( Jag vill ha riktig vår!
Kram.

Tina sa...

Hej!!
Ja, den va snygg =) Jag tränar helst själv oxå =)
Tack för din hälsning =)
Det kan va roligt att ta fram barnet i sig & skita ner sig.. fniss.. det går ju att tvätte bort =)
Önskar dig en fin dag!
Varm kram Tina

Madeleine Berglund sa...

Tusen tack.=) Kram Madeleine