söndag 15 februari 2009

Kalas!


Hur har ni haft det helgen? Vi har haft kalas både lördag och söndag. Vår Melker fyllde 8 år igår, på alla hjärtans dag. Han blev firad av oss tidigt på morgon för 8.00 började hans hockey-träning. Melker blev nöjd med sina presenter, han fick bla en skinnjacka, ett nintendo ds lite, scarf, hårband osv. Så här fin blev han i sin nya jacka, scarf och hårband, cool kille. På eftermiddagen kom släkten och firade honom, vi firade även min systers dotter Josse som fyller 9 år på onsdag.

På kvällen igår var vi hos bästa kompisarna och käkade familjepizza och kolla på melodifestivalen. Vi tyckte alla att det var rätt låtar som gick vidare. Vad tyckte ni? Idag har kalasandet fortsatt då F:s pappa och syster har varit här. Nu börjar sportlovet!

*KRAM*

9 kommentarer:

Grodmamman sa...

Grattis i efterskott till Melker!
Kram

Geta sa...

Kul med kalas. Jag tycker också det var rätt låtar som gick vidare.
Skönt med sportlov, vi väntar en vecka till.
Ha det gott!
Kram.

Anonym sa...

Vilken cool kille :)
Grattis säger jag i efterskott.

Jag är glad att Måns gick vidare i melodifestivalen men jag hade även önskat att Lili & Sussie hade gått vidare.

Önskar dig en mysig måndag.
Kram Åsa

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Grattis!!

Pizza o melodifestival låter som en perfekt kombination!!

Jenette

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Härligt med kalas med nära och kära:)

Kram Annica

ullrika sa...

grattis grattis!
lili o sussie var bäst. och heat.

Anonym sa...

En riktig tuffing!

Ha de gott!
Rätt låtar gick vidare tyckte jag!

//Cissi

Ullis/Leva på landet sa...

Så snygg han blev i sina nya saker. Skönt att du är pigg igen. Vi får vänta en vecka till innan vi får sportlov. Kul med en massa kalas.

Kramar Ullis

Ullis/Leva på landet sa...

Så snygg han blev i sina nya saker. Skönt att du är pigg igen. Vi får vänta en vecka till innan vi får sportlov. Kul med en massa kalas.

Kramar Ullis