måndag 20 oktober 2008

Vinnaren är.....

Nu är min miniutlottning avslutad. F fick välja ett nummer mellan 1 och 23. Den lyckliga vinnaren blev Geta med fina bloggen Getas vind. Maila din adress, så kommer kakformar på posten.


Min silverbricka på köksbordet

Idag har jag pluggat fonetik för fulla muggar, har tenta i morgon. Det snurrar i huvudet men jag tror att jag har ganska bra koll. Jag har förmiddagen på mig för mer plugg, tentan börjar 14.00. Nu i kväll har jag tänt nästan alla ljus vi har, kände för lite mys. Det behövs ju ibland :-) Använde den sista lilla biten notpapper till en tändsticksask. Nu har jag lyckats buda hem mer notpapper på Tradera, så då kan jag fortsätta pyssla.

Ha det så fint!

19 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Åh, lycka till med fonetiken! Det var min värsta del när jag läste engelska, fick tenta den två gånger, och jag fattar fortfarande inte riktigt vad det handlar om.. ;-)

Lina sa...

Hej!
Tack för nya elvisptips! ;- )Jakten går vidare till helgen!!!

Grattis till vinnaren också förstås!

Lycka till med pluggandet!

Kram, Lina

♥ Fyra årstider sa...

Vad roligt att du gillar min julblogg.
Kram Lotta

Grodmamman sa...

Grattis till vinnaren!
Lycka till med tentan, vet knappt vad det är du pratar om!=)
Kram

chokladblomma sa...

Ja, jag hoppas att det inte är hjärnskakning. Usch, otäckt! Förra året gjorde han samma sak, men då landade han med hakan/kinden på hörnet. Inne på jouren konstaterade de att det inte hade gått hål in till munnen. Men det var nära! Och ändå lär han sig inte!
Lycka till på tentan!
Kram

Mjuka sa...

Grattis till vinnaren!!Ha en fin dag i morgon
kramar M

Anonym sa...

Grattis till vinnaren!

Vilket vackert silverfat, jag älskar silverbrickor.
Vad fint du har dekorerat på fatet.

Lycka till med pluggandet.

Ha det så bra.
kram!

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej!

Grattis till vinnaren!

så fint du gjort på bordet.Praktiskt med en bricka..bara att bära iväg om den är i vägen..

LYCKA TILL !!!

Kram Nilla

Vardagslycka sa...

Grattis till den lyckliga vinnaren!

Nu är det ganska nära till webbshopen öppnar, det är det här sista kvar bara med att gå igenom allt så det är ok på alla sidor osv. Så förhoppningsvis till helgen.
Lycka till med tentan!
Ha det gott.
Kram, Carina

Frida sa...

Gratulerar till vinnaren!
Vad fint du hart pyntat på brickan och lycka till med tentan i morgon, det kommer säkert att gå bra!
Kram Frida

Anonym sa...

Vilket otroligt fint papper! Verkligen superfint! Jag gillar pysslet du gjorde med blockljusen, så enkelt och så himla snyggt! Jag ska nog ta och köpa Allers jultidning jag med och se om jag kommer igång med något julpyssel, det ser ju sååå mysigt ut!
Kram

Geta sa...

Åh vad glad jag blev för vinsten hos dej!!
Hoppas tentan gick bra!

Inspiration i vitt sa...

Vill önska dig lycka till med tentan. Vet inte vad fonetiken är men det låter komplicerat hihi.
Notpapper brukar jag hitta på loppisar för noll och ingenting, man kan ju göra så mycket fint med det. Kram/Ingela.

Rosa Hemmet sa...

Tjo! Grattis till the winner :) Notpapper är riktigt snyggt, fint att klä in askar så där. vad mycket härliga ideér man får av alla bloggers! Hoppas pluggeriet går bra. Fridens:)

MiaMaria sa...

Hej Sara!

Grattis till vinnaren....

Och lycka till med tenta och pluggandet.....

Ha´en bra dag!
MiaMaria

Living by Milla sa...

Ahh, att jag missade din utlottning?! Grattis till vinnaren!

Ha en fin onsdag!
kram Camilla

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Hej Sara! Hoppas tentan gick bra! Vet ju hur det känns inför en tenta och även efteråt:)

Jag har varit lite dålig på att titta in ett tag nu, har lite krångligt på jobbet som måste lösas så mycket av min energi går åt till det just nu.

Hoppas allt är bra med dig!

Kram Annica

Lallis - liv och leverne sa...

Grattis till vinnaren:)
Och lycka till med pluggandet.
Kram Lallis

Anonym sa...

Här är en hälsning från mig som har hittat hit till din sida och stannar till och läser och tittar bland alla dina fina inlägg.

Kram Kram