torsdag 14 augusti 2008

Fin utmärkelse!


Jag har fått en jättefin utmärkelse från Ullis med mysiga bloggen Leva på landet. Tack så mycket, den värmde och jag blir så glad. Man ska skicka den vidare till 3 andra bloggare och det är ju supersvårt. Men jag väljer 3 bloggar som jag kikar in till varje dag och ni lämnar alltid så gulliga kommentarer hos mig:

*Vitt är vackert
*Lilla huset på berget
*Grodmamman


Idag har jag ont i halsen. Det är väl typiskt när semestern börjar lida mot sitt slut då ska man bli sjuk. Inte roligt. F målade klart det tredje varvet i den delen av köket vi började måla. Vi valde att dela upp målningen, måla en del i taget, det blir så rörigt annars. Förhoppningsvis kan jag visa en bra bild i morgon. Nu sitter jag här med Vilgot och tittar på Emil i Lönneberga (älskar Emil) och känner mig allmänt risig. Får ta och göra mig en kopp honungsvatten.

21 kommentarer:

Helena sa...

Hej! Bara jag som kikar runt lite. Var glad för goa äppelträd! Vi har träd med små sura äpplen som inte går att äta....
Kram Helena

Vardagslycka sa...

Grattis till utmärkelsen! Den är du verkligen värd!
Vad synd att du känner dig hängig, hoppas det snart går över.
Krya på dig- kramar från Carina

Vit Spets sa...

Hallå där!
Kul att se några "nya" utmärkelser & stort grattis till dig! Hoppas att det onda i halsen försvinner fort...
Kramis
//Siv

My Lovely Things sa...

grattis till utmärkelsen!!

Fy för ont i halsen!! Hoppas att du snart blir kry!!

kram anna

Änglahem sa...

Grattis till din fina utmärkelse!! vad kul!!!

Usch då, ha ont i halsen är ju inge kul!, hoppas att det går över fort utan mer elände!

Krya på dig!!!
Kram, Ulrika

Millan sa...

Vilken fin utmärkelse!

Hoppas du inte blir sjuk nu. Jag har själv ont i halsen o nyser som fasen,men ungarna har ju börjat dagis och fritids så nu kommer väl de härliga bacillerna.

Krya på dej och ha det gott!
Kram Millan

Lilla Blanka sa...

Hej Sara!

GRATTIS till utmärkelsen! Den var nu, jag har inte sett den innan :)

Krya på dig vännen!!!
Mia

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Grattis till utmärkelsen!!
Vad smart att dela upp köket,ska lägga det på minnet,jag skulle bara måla kaklet.men det vart hela köket....puh
Kram Irene

Malin sa...

Hej Sara!
Vad kul, grattis!
Jag väntar och längtar tills jag kan krypa upp i soffan med lilla F och mysa med en film. Hon är nog lite för liten just nu (ca 10-11 mån).
Jättefina skyltar till dasset du hittat!
Kram Malin

Lily of the valley sa...

Grattis till awarden!
Hoppas det känns bättre i halsen!
kram Lily

Grodmamman sa...

Smart att dela upp målningen, det blir ju rörigt ändå! Vi gjorde så när vi målade om gillestugan eftersom det stod bokhyllor på ena väggen och de var tvungna att tömmas för att kunna flyttas. Ska bli kul att se bilder!
Tusen tack för utmärkelsen! Blir lika glad varje gång!:)
Krya på dig nu!
Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Det var just därför du också fickden hos mig för att du alltid gör mig glad när du tittar in. synd att du är hängig. skönt att få mysa lite med sonen då. Hoppas att du piggnar i till måndag.

Kram Ullis

Rosa Hemmet sa...

Grattis till utmärkelsen, den förtjänar din trevliga blogg! trist att du blivit sjuk, krya på dig och jag önskar er en trevlig helg! :)

Gårdsromantik sa...

Så mysigt med Emil - är så vackra miljöer i de filmerna.

Hoppas halsen blir bättre fort!

Kram Maud

Vitt är vackert sa...

Grattis till utmärkelsen! Är du verkligen värd! Å tack snälla för att du ger den vidare till mig!!!!
Va glaaad jag blir!!!

Hoppas halsontet är bättre! Om inte- krya på dig!

Ha en go helg!!

Kram Ellinor

Madeleine Berglund sa...

Gratulerar till utmärkelsen!! Hoppas du kryar på dig.. Trevlig helg och lycka till med köksmålningen! Kram Madeleine

In my house sa...

Stort grattis till utmärkelsen!!! den är du väl värd,,,, ha en mysig helg!!

Kram josse

In my house sa...

Stort grattis till utmärkelsen!!! den är du väl värd,,,, ha en mysig helg!!

Kram josse

Fröken Fräken sa...

Visst är det skoj med utmärkelser! Fast jag tycker att det är svårt det där med att ge vidare, för man vill ju ge till alla!
Vad trist att du känner dig förkyld, hoppas att du hittar något bra sätt att kurera dig på!

Mjuka sa...

önskar dig en mysig helg ich hoppas att halsontet har gett med sig
kram M

Frida sa...

Hej Sara!
Grattis till den fina utmärkelsen och hoppas du snart blir bättre.
Krya på dig nu och ha en skön helg!
Kram Frida