måndag 28 april 2008

Shopping

Det bidde ingen inredning idag heller, det har varit lite mycket så jag hann inte städa barnens rum. Idag har jag träffat min handledare för c-uppsatsen, han tyckte att det jag skrivit hittills var bra så det var skönt. Innan jag träffade honom stack jag ner på stan. Skulle köpa en present till en fröken på dagis som ska sluta (man är ju föräldrarepresentant!) Jag sprang in på Indiska och hittade den här tunikan/klänningen, kunde inte motstå den. Visst är den fin!

Bild från Indiska

Det fanns även några andra fina klänningar men det fick räcka med en den här gången. För några år sedan var jag en riktig jeanstjej men nu (äldre) gillar jag klänningar och kjolar. Det är mycket skönare. Vad har ni för klädstil?
I morgon lovar jag att visa bilder från något av barnens rum!



12 kommentarer:

Grodmamman sa...

Jätte fin tunika! Här är det ofta långa tunikor eller klänningar med leggings till. Söt systerdotter du har!
Kram

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Tunikor är ju underbart! Speciellt när man som jag är lite för rund ;)

Tunikan är kanonfin!

Kram Annica

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Gillar inte jeans,jag älskar också tuniker ock leggins.
Kram Irene

Anonym sa...

Jag är en riktig jeanstjej! Tighta jeans med en stor tunika över är superfint, men oftast går jag omkring i jeans & en vit topp.

Tunikan var superfin!!

//L (sand mellan tårna orkar inte logga in)

Mjuka sa...

Jättefin tunika, jag har också spanat in den. Älskar bohemechic kläder. mitt favomärke är Noa Noa.
kramar malin

faster atta sa...

Ååå, vilken underbar tunika! har precis köpt en liknande i modellen från HM i deminfärgat tyg. Underbar!!

Fröken Fräken sa...

Vad fin tunika, inte Indiska vanliga stil - de brukar ju vara mer för mönster och färger. Själv är jag helt frälst på tunikor också, och omlottvarianten särskilt.
Ja, det blir finare med vit plast än vad man kan tro! Jag har väldigt fula socklar till mina köksskåp (mörkbruna! :-( ) och de har jag klätt in med "rostfritt"sfärgad plast. Bäst urval av självhäftande folie har de på färgaffärer - särskilt Kreatima i Sthlm - men jag har även hittat på Coop.

Vitt är vackert sa...

Hej!

Vilken härlig tunika! Jättefin. Indiska har riktigt mycket fint!Älskar också tunikor!!!
Tack för kommentaren om vardagsrummet!

Ha en härlig dag!

Kram Ellinor

Lina sa...

Hej!
Jätte fin tunika, precis i min smak. Jag skulle ha uppkavlade jeans till tunikan om den var i minägo! ;- ) Ha en trevlig helg!

/ Lina

Annie - Annalunda sa...

Jättefin tunika helt i min smak! tack för tipset! Vad roligt med din pojk och hästen...min lilla Sarah! 2 1/2 har börjat deklarera att hon VILL rida för hon äääälskar hästar! :) Får väl kolla upp om det finns för så små...

Tack för hälsningen hos mig! kram Annie

Marie sa...

Den där tunikan har jag också kikat på, den är sååå snygg! Jag är definitivt en klänning/kjol person!

Ha en trevlig kväll!
Kram Marie

Anonym sa...

Tunikor känns alltid rätt! Snyggt till mycket!
Jag är en vanlig jeans tjej. Men tycker om svarta snygg byxor med snygg skjorta till.

Må gott!

//Cissi