söndag 9 mars 2008

Jag målar och målar......

Vilken tid det tar när man ska måla något, det känns som man aldrig blir klar. Jag har ju lite att måla som ni kanske vet (alla foder, fönsterbrädor mm). Idag har jag målat i vardagsrummet så det ska nog vara färdigt snart hoppas jag. Jag har beslutsångest vad det gäller färg i hallen, F vill inte ha vitt. Kanske grönt, då menar jag typ "dalagrönt" i en svag/ljus nyans? Jag vill få i ordning där snart.

Annars har vi varit på Melkers hockeyavslutning idag, han gjorde två mål när de spelade match (stolt mamma). Snart är det dags för handbollsträning. Så här har jag arrangerat på min silverbricka på köksbordet just nu.



3 kommentarer:

me and alice sa...

Hej!
Visst är det jobbigt när man har mycket att måla?!
Fast det blir ju så fint när det är klart...
Man blir så stolt som förälder när ens älskade barn gör mål. Man växer säkert 1 dm...*fniss*
Jättefint dekorerat på din härliga silverbricka!
kram Susanne

Sara sa...

Det är jobbigt att måla och så blir jag lite påverkad av ångorna (lackfärg med lösningsmedel),men det får man ta, fint blir det.

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Liten sessa hälsar o tackar...likaså sessans mamma!!
hon blev så glad så för allt fint du skrev!!

Grattis till Meelker!! Förstår du var stolt...ja min lilprins vann ala tre matcher idag...kul...dock gjorde inte han mål idag...men jag var sååå stolt ändå,,,sista matchen 5-1!!!!!!Mot det bästa laget!!


Önskar er en härlig vecka!
~~♥ Milliskramar ♥~~