söndag 10 februari 2008

Vardagsrummet är färdigt!!!


Äntligen är målningen klar i vardagsrummet, det tog sin lilla tid. Nu återstår hallen och vårat sovrum. Det sistnämnda väntar vi med ett tag, men hallen vore kul att bli klar med till nästa helg då släkten kommer. Det ska bli kalas för Melker och hans kusin Josefine som fyller 7 och 8 år. Annars har söndagen varit fylld med diverse aktiviteter. Klockan 07.45 i morse var Melker och jag på plats vid hockeyrinken för träning med Björnligan (jag kände mig som en zombie), sedan när vi kom hem stack Fredrik och Edvin iväg till stan för Edvin var bjuden på bowlingkalas. Kvällen avslutades med handbollsträning så nu är jag trött. Tyvärr har jag en uppgift som ska vara inlämnad i morgon (som jag bara börjat med) så nu är det skolarbete som gäller. Ovan en bit av min köksbänk.

Inga kommentarer: