måndag 4 februari 2008

Praktik

Idag har jag börjat min praktik, vi har ju det i lärarutbildningen som tur är! Jag är på samma skola som jag har varit under hela utbildningen, det är skönt. Både lärare och elever känner igen mig. Nu ska jag bara vara i "min" trea den här veckan sedan blir det universitetet vecka 7 och 8 och sedan börjar slutpraktiken vecka 9-12. Det är alltid lika roligt att komma ut, eleverna blir så glada och uppskattar att man kommer. Men man blir väldigt trött i huvudet, det är mycket liv runt omkring hela tiden. Man kanske vänjer sig......... Annars är de två största barnen fortfarande sjuka, det verkar bli långvarigt tyvärr. I kväll ska jag på föräldramöte på dagis, alltid lika kul (det tycker jag faktiskt).

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Sara!
Jag beundrar dig och Fredrik som orkar med skolans praktik oxå efter 2 livliga förskolebarn och 1 skolbarns stojiga framfart.
Skönt att ni snart når målet med utbildningen och kan tjäna pengar så ni kan ut och resa som Edvin säger.