lördag 16 februari 2008

Äntligen Kväll!


Idag har vi haft kalas för släkten, det är jättekul att träffa alla men jobbigt med allt fix innan (städa, fixa tårtor). Som tur var hade min syster och jag delat på arbetet, hon bakade bullar och kakor och jag fixade tårtor (vi firar alltid Melker och Josse tillsammans). Melker och Josse var nöjda med sina presenter. Nu i kväll har jag suttit och byggt ihop lego åt Melker (han fick massor igår), det är kul tycker jag, jag lekte mycket med lego när jag var liten. Tänkte visa vad jag fick av Melker och Vilgot på min födelsedag för några veckor sedan. Silverbrickan fick jag av Vilgot "för den var så glittrig" och de rosa ljusstakarna fick jag av Melker "för mamma gillar ju rosa". Jag blev jätteglad för mina presenter, av Edvin fick jag en stor påse lösgodis (också en bra present!). Nu är det melodifestivalen (hoppas inte Carola går vidare).

Inga kommentarer: