fredag 8 februari 2008

Äntligen Fredag


Så var det fredag igen, jag älskar verkligen fredagar och speciellt kvällarna, då myser vi och tittar på TV. På fredags morgonen hoppar man nästan ur sängen (nåja) för man vet att det snart är helg. Efter en vecka med praktik är man ganska trött, man är inte van vid allt liv och rörelse men det är så kul. När jag är hos "min" klass känner jag verkligen att "det här vill jag göra, jag har valt rätt yrke", det är en härlig känsla. I helgen ska väl målningen i vardagsrummet bli klar och vi ska även försöka hinna åka och titta på tapeter. Söndagar är som vanligt fulltecknade då det är både hockey och handboll. Förutom att titta på "På spåret" i kväll (inte Let´s dance) ska jag nog surfa in på Fridas gård och beställa lite saker, min fredag är perfekt! Lyktan ovan är från www.fridasgard.se

Inga kommentarer: