onsdag 13 februari 2008

Hallen påbörjad


Nu har jag börjat måla taket i hallen. Det är betydligt enklare än vardagsrummet, mycket lägre till tak. Skönt att slippa stå på stege. Det är kul att så många är inne och läser på min sida, tack! Lämna gärna en kommentar! Jag har lite ont i handen just nu. Har suttit och skrivit min handledares (till c-uppsatsen) namn på 303!!!! svarskuvert, asjobbigt. Det är mycket som ska fixas så enkäterna kommer iväg, vi vill ju hinna få in svaren innan den 31 mars då vi börjar skriva. I morgon ska vi stoppa ner allt i kuvert och skicka iväg. Har ännu inte beställt något från Fridas gård, helt plötsligt hittar jag inget som jag vill ha, skumt eller hur? Mitt köksfönster på bilden, jag gillar verkligen min lampa från EM och mina Marimekko skålar. Jag skulle vilja ha flera sådana och helst en röd (den dyraste).

1 kommentar:

Monica sa...

Kram på er på alla hjärtans dag från Mamma.